FS East DAY#3
Sziasztok!
Harmadik nap, tehát folytatódott a tesztelés a dynamic-ban.
Ennek ellenére a teszthelyek nem voltak telítve és a töltőállomáson is csak gyéren voltak, mivel ma zajlott a cost & manufaturing és az engineering design elbírálása a csapatok boxaiban, szóval ők erre készültek. Illetve a scrutineeringen igyekeztek átesni. A legtöbb csapat, aki végzett a gépátvételen a többi tesztet is megcsinálta (21-en), így ők a tesztpályán körözhettek.
Néhány közeli kép a fuel stationből:
A mai nap rendezték az első Acceleration versenyszámot is (gyorsulás). A versenyzőknek 75 m áll rendelkezésükre, hogya lehető legnagyobb sebességre gyorsuljanak. Itt van néhány pillanatkép erről is:
Ma zajlott volna a driverless autók féktesztje is, ha kész lettek volna a kocsik. De nem voltak, úgyhogy ez a szám egy kicsit késésben volt. Végül a KA Racing csapatának sikerült túljutnia a gépátvételen és a teszteken és eljutottak addig, hogy az autót tesztelhették sofőr nélkül élesben. Izgalmas volt nézni, hiszen ezek az autók még a jövő zenéjét képezik, és nem is igazán kiszámítható a teljesítmény. Néha még a csapatok sem biztosak bizonyos dolgokban, ha ezeknek az autóknak a működése a kérdés. Viszont a KA Racing sikeres volt, így holnap várjuk a többi csapatot is a driverless fékteszten. Ráadásul van egy magyar csapat is, a BME Formula Racing Team, akik szintén építettek egy driverless autót, így kíváncsian várjuk, hogy teljesítenek.
Megjegyzés: extrém meleg volt, mindenki az árnyékot kereste:
A harmadik nap összefoglaló videója: https://vimeo.com/281046720
Harmadik nap, tehát folytatódott a tesztelés a dynamic-ban.
Ennek ellenére a teszthelyek nem voltak telítve és a töltőállomáson is csak gyéren voltak, mivel ma zajlott a cost & manufaturing és az engineering design elbírálása a csapatok boxaiban, szóval ők erre készültek. Illetve a scrutineeringen igyekeztek átesni. A legtöbb csapat, aki végzett a gépátvételen a többi tesztet is megcsinálta (21-en), így ők a tesztpályán körözhettek.
Néhány közeli kép a fuel stationből:
A mai nap rendezték az első Acceleration versenyszámot is (gyorsulás). A versenyzőknek 75 m áll rendelkezésükre, hogya lehető legnagyobb sebességre gyorsuljanak. Itt van néhány pillanatkép erről is:
| Várakozás... |
| Utolsó instrukciók |
![]() | |
| RAJT! |
Ma zajlott volna a driverless autók féktesztje is, ha kész lettek volna a kocsik. De nem voltak, úgyhogy ez a szám egy kicsit késésben volt. Végül a KA Racing csapatának sikerült túljutnia a gépátvételen és a teszteken és eljutottak addig, hogy az autót tesztelhették sofőr nélkül élesben. Izgalmas volt nézni, hiszen ezek az autók még a jövő zenéjét képezik, és nem is igazán kiszámítható a teljesítmény. Néha még a csapatok sem biztosak bizonyos dolgokban, ha ezeknek az autóknak a működése a kérdés. Viszont a KA Racing sikeres volt, így holnap várjuk a többi csapatot is a driverless fékteszten. Ráadásul van egy magyar csapat is, a BME Formula Racing Team, akik szintén építettek egy driverless autót, így kíváncsian várjuk, hogy teljesítenek.
Megjegyzés: extrém meleg volt, mindenki az árnyékot kereste:
A harmadik nap összefoglaló videója: https://vimeo.com/281046720


Megjegyzések
Megjegyzés küldése